15 April 2011

tadi kat sekolah , fiuh , haha , btw , Fahmi , sorry eyh , sbb aku tpu kao y aku x pki hp :)

hehe , sbnany , pki , tp mls nak bg , sbb , aku tahu y kw nan naim betting , P BELAH LAA WEI ! goofy !

haha , prangai korg kan mcm HARAM tahu !

haziq nan wanie pulak , x habes2 , kate Naim suke aku , haha , smpy mati pon TAK lah wei =='

hmm , dah nak tido , bnci lahh !

mimiamiya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments