BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 26, 2011

26 July 2011


Iloveyou B, aku tak jdik buat bnde y tak elok , smue sbb kw , thx for being in my life , and yeah , kw punye text nasihat y punye pnjang tu, aku simpan and jadikan teman aku ble aku putus asa J
And every time when I feel like giving up , I take my phone , go to saved messages and open your text J
That’s why I make u as myfruitheart, because u r so special to me, one of the prove was, try kw crik kat dictionary “fruitheart ”, mesti tak jumpe, sbb I’m the one who found it for cha ;)
Setiap hari aku tunggu mase untuk dipercepatkan tp, smpai mase kw balek dr hostel, aku nak mase tu b’jalan dengan pelahan, J

Masa untok kita , aku rase mcm tak cukop, tapi , kao pergi untuk kebaikan , untuk belajar kan, takpe2 J
just go and study , hey dude , u cn learn how to discipline yourself and here I can learn how to be patient for all the test from god J