totally wrong, you SOHAI !

its a silly things if u walk back to someone who treated you like their slave,


like hello?? kawan y lain takde ke smpai nak crik kwn y mcm tu?
eyh, itu ke namany kwn? lebih baik 'berkawan' dengan lawan drpd 'berkawan' dngn kwn y mcm tu.
erkk, paham tak? haha,

peliknya, mcm desperate sngt je org zaman skrng, adab pun dh tak reti jaga, y paling takleh blah tu, gaduh je, amek kau, kutok mak bapak, ape hal tu? korg gaduh ngn mak bapak dia ke, ngn anak dia? bangang -.-

kenapa perlu mcm tu weyh? jadi lah gentle sikit, y hang tu, klo org gaduh, tak yah masuk campur bole tak? busuk doh, da la tngn tak cebok, bau taik (oo)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments