BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 6, 2012

THE TRUTH..

tadi before balik pergi jumpa Puan. Rosnee and asked about my sej YANG PPL DOK KECOH GEBANG  KATA AKU TIRU TUH!

Puan Rosnee said, cikgu dah cek and ternyata and benar kami tak meniru, so kami dpt kertas, tu lah, aku dh ckp bnd btol xnak cye seriously who talked and gossip about me and elyna akan dpt dosa, aku cuma akn maafkan kalau kau dtg f2f jumpa aku and mintak maaf, k? deal with it.

tadi baru je agam, dlm agama kata, kalau kita menuduh org dengan tuduhan tanpa bukti itu dikira sbg memfitnah, korg tau tak dosa memfitnah itu sama dengan dosa membunuh? kan kan? hahahaha. and after that kau sebarkan kat org? KAU TAU TAK DOSA MENGHEBOHKAN TENTANG AIB ORG? yang ni siapa terasa aku cuma mmpu kata padan muka k? teachers dah start pandang kerek, because of this shit!

si pak cik sam tu pulak ada budak ckp kat aku, dia p cerita kat cg lain, smpai satu bilik guru dah tau. okay fine aku terima as dugaan time aku trial, tak cukup lg ke haa? kalau bukan sbb mak bapak aku, aku xde ny nak pretend baik! kalau aku xpikir mak bapak aku, aku dah takan pikir pape, aku pikir kmrhn aku and cuma nak buat sesuatu yang tak elok.

and one more, even classmate sendiri pun talk bad about me, perlu ke kau bg tau budak y xde dlm dewan tu, pasal kes tu haa bodoh? seriously u fucked up my whole day bila aku terserempak ngn kau, bitch! please terasa OK? terima kasih, bye :)