BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 22, 2011

22 May 2011

last night was AWESOME !!

dude , thx , mase aku ngah depressed gle , kao ad nak buat aku gelak , even thought for a moment :)
it was for Faiz Jafni , classmate mase form 2Dinamik dulu ,

and to Abg Botak *Amin , thx lah , u tried to make me happy , tried to contact me when i`m in blue , thx abg , syg abg snagt sendat lagi ketat :) *even actually u r my ex , u make me happy then ever bro :)


err , okei , ppl ask me , where is Ismat , don`t he try to calm me  down ?
the answer is NOPE :)

text y aku hntar kat dy dah delivered but , no RESPOND from him ,
IDONTKNOW kemane dy mnghilang , time aku prlukan org untok mngadu ,    T_T
erhh , okei friends is better than boyfriend , ppl said that , not me !

hahaha , and sesape nak ngutok aku , silelah kedepan , aku ad family problems , and it not your problems , because u add me some more problems , biatchh =='

hahaha , ilove JB more than ever , sbb kat sne , aku rmai kwn , and mostly , aku knal student y same age nan aku .
but Saujan okei lah , Sara J , kitorg same , not hypocrites :)
smlm lepak-ing nan dy  kat McD prima ,
hmm , bnyk jugak lah dy amek , tngok dlm box tu , ad tnggal lapan je .

hmm , JB , is near with HS , grr , tp bkn boleyh jumpe tiap ari powng if i were there =='

what so ever ! bye :)