3 Jun 2011


Hadoh .. mlm2 jugak nak berpolitik , sini pon ad anak2 kecik , budak2 y tak tahu mnahu pape pasal politik der , kaco org nk membute je , aiyooo .

Lepastu , suara tamao bg lantang lg lha kan ! eff . you . see . kei !

Text amin kat num ibu dy , ayoo , tade respon , reply lha , adik nk mnx tlg ni , aaaa !

Pretty bored , x saba na p jumpe zazzy , then . tnggu abes SPM , , ala , ad lg mase dlm stahun , wuuu~

Hmm , dha lha , klo bole p ketok pale org y bg ceramah mlm2 ni , dha lme aku p buat tao !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments