BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 23, 2011


ahhh!!!!

i want to scream, i want to scream my lungs out !
ufhh, fucker lah, 

u make me create that distance okei, so don't chu ever put the blame on me ALONE !
ouh my,, stress nya, and pagi2 td, nasib baik ada org kejut awal, klau tak confirm2 aku dmam panas gila, thankyou gula,

kenapa jdik mcm ni ?? hmm, adalah, bnd ni memalukan, hnya dia sorg je y thu, haha, y'll cannot know lah, it really a shameless  things that i've ever done to my self okei,

fuhh, harap takn terjadi lg bnd tu, kesejukan aku mlm td..
just counting the days for Paranormal , and dating ..
haha XD

eyh., btw, my mom adi gave me permission to work when the school holidays come, and it was awesome, 
aku boleh guna duit y berasal dr titik peluh aku. sndiri untuk beli apa2 yang aku nak.
thank you mom :)