bola? boreddddddd -_____-

hish, bola, bola, and bola, xde bnde lain ke ? bosan ny. timeline ngn news feed penuh dngn cerita pasal bola, eiiiiiii  bosan nya =.=

hmm, nasib lah, ada bf pon minat bola, ada kawan pun minat PEMAIN bola , sbb hndsme, bdn sasa, bek tkpayah -___-

hmm, rabu ni, xpasti dpt keluar ke tak, maybe ada hal, wish lah dpt keluar, hal y tu, lain hari boleh kan, ish, semak jea, -.-

kak yin pulak satu masalah,knp dy pas duit kat alyn, pmpuan tu bkn bole pcye sngat.. aku col alyn pun tak dpt2, aku jumpa kau lyn, kau bawak duit aku lari, kau thu la nasib aku, sial .kau penah thu kan apa aku pnah buat kan ? tnggu la nasib kau ! anjing -.-


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments