BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 26, 2011

i'm a maid :P

haha,today supposed i start working at Ali Store kan,kan. but my dad and my mom, adi told, ' u CAN'T go to work' so, i stayed at home, while my mom went to Kelana Jaya, maybe untuk kursus apa ntah, lantak pi :PP

so, my mom said,she will give me money for phone, woot, woot!!! senang, xpyah gerak bnyak, goyang kaki, dpt duit, beli phone.. all that i need to do is study, for my SPM, next year dude !

okei, so, td, kne masak nasi, then panaskan lauk2, bersihkan dapur, cuci periuk belangga, pinggan mangkuk cawan sudu sudip and all, haha, nah, now bru aku rasa mcm mana mak aku kat umah, haha, tp, bezanya, aku buat sume tu pkai tngan kiri, sbb jri kat sblah kanan luka, so pedih kene air, lagi kan kalau kene sabun. syokkkk ouhhhhh! :P

so, hakim bgthu, beli kat ts jea, sbb situ sah2 ori. hmm, so, no need pergi low yat lah kan?
whatever it is, aku dah mintaksupaya Hakim g ngn aku skali,tman aku.
hmm, hope dpt lah duit tu :(