PMR result tomorrow XD

deyy, not me lah, the 2011 batch lah..haha
adik2 sekalian, CAYOKKK!!
haha, kalau xdpt bnyak A..ye pasrah je lah, ada jugak dpt A nya tu, siapa y langsung takdpt A, apa boleh buat, korg malas belajar kan.kan. PADAN MUKA ! hahahahaha XD

siapa yang dpt straight A, fuah, mmng bijak lah kau, haha, pssssttt.bijak meniru ke bijak sendiri tu? hahaha. itu korg pkir lah sndiri keyh :p

haha, teringat pulak time diri sndiri.. muka cg yang penuh takde perasaan, tngok muka dia mcm nak ckp aku dpt 1a je.hahaha, rupanya. shhhh, secret :p

rindu pulak kat cg elsa, and cg roslina a.k.a cg y suka pelangkung kepla aku..haha terbooiiikkk :p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments