huhuhu, :3

hahaha, sedih, semua kata mau comel je, ya allah, aku xcomel lah -.-

sudah lah tu, aaaa, korg kata comel rasa mcm aku adek2 kau tahu -oo-

dah la rendah, org ckp comel, adohai, rasa nak tido je :3
hahaha, bila mau sekolah ni, cepat la, bosan duduk rumah.
kerja sekolah satu apa pun xsiap lagi
kerja kusus add math, pakej kerja rumah.

haiyaaa, apa mau jadi maa.
makin lama makin malas woo.
nak hadap buku pun rasa mau muntah, apa lagi mau sentuh.
haiyaaaa -.-

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments