ANNOYING

seminar baru2 ni, sumpah mcm eff!

tak systematic langsung, bila text kata 65, dah smpai kata 90, dh nak balik kata 100.
BODOH! KAU PIKIR KITORG ATM KE BOLE KELUAR DUIT BNYAK MANA YANG KORG NAK! nama je dh dewasa, tapi korg aturkan bnd ni semua mcm budak 7 tahun TAHU TAK?!

buat aku tambah dosa lak tahu!
MONEY GUARANTEE BACK KONON! xde maknanya, tu actually helah je kan?
heh -.- nak duit ckp je la.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments