BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 12, 2013

Hey! I'm back!!

well hello guys, muhehe, maaf, busy kerja and all..
Now, sambung masuk to pra-universiti a.k.a Form 6. best lah jugak schooling kat saas. and SAAS not so bad actually, the food there yummy and cheap and banyak gila pilihan, rambang mata nak makan yang mana dulu, hehehehe :p but the only thing that spoil, dekat saas cuma ada seni and geografi.ofc aku pilih seni because tu yang aku minat, kan?

kakak2 and abg2 senior semua baik2 and peramah, tak sombong banyak bagi kata semngat during our orientasi. its fun okay, pengalaman baru, kenalan baru. but i really hope yang aku dpt upu, at least politeknik pun jadilah... okay smpai sini je lah, in sya Allah after this aku akan rajin2 kan jari aku menari atas keyboard ni nak taip dlm blog ni :) bye, assalamualaikum :D