stupid coz i'm a fool


tipulah kalau skrng aku takde rsa syg kat dia lngsung.
tpu lah kalau dlm sehari tu muke dy xpnah muncul dlm lamunan aku.
tpu lah kalau aku kata aku bnci dia.
tpu lah kalau aku kata aku dah tanak tngok muka dia.

sbb aku thu aku masih syg kat dia.
aku selalu rindukan dia.
aku tak pernah bncikan dia.
aku tak pernah nak berada jauh dngan dia.

kau pernah menjadi segala-galanya untuk aku. dan sekarang aku nak kekal kan perkara tu smpai bila-bila :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments