BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 15, 2012

cousin's wedding ^^v

first of all, meet the tough and funny dude here.

dia lah "abg polis sarawak" mcm jauh je dia kerja kan? hahaha
*low quality of picture* -_-
yang ni adik kepada pengantin lelaki, dorg ni sedara aku la kiranya. yang bestnya, adik beradik dorg, semua laki, no perempuan. hahaha. budak bio mesti tahu kenapa en en en? :P

yang ni adalah pengantin nya.

romantic + cool itu yang aku dpt describe kan for pengantin. cantik kan kakak tu? patut la abg sayang. hahaha. time nikah semalam, dah lah tok kadi tu melawak gila2. hahaha. kitorg tak habis2 menyengih. serious best! and kakak ni pun sempoi aje. time nak amek pic ni, ada terlanggar kepala kakak ni, yelah, aku pendek, pastu kakak tu tengah tunduk nak check kain dia yang panjang berjela tu selamat dari kene pijak ngn aku ke tak, and the abg photographer yang gatal tu p tolak aku, gedegang kepala kitorng bergegegar, tak pasal2. haha, and masa sanding malam td, tak pasal2 aku jadi pengapit sbb pakai baju warna purple yg mana sama dengan baju pengantin. haih.. nasiblah. haha, tapi best sngat! :D
and yeah. pic nya ada kat camera sedara. yang dlm gmbar belah kiri tu, namanya ain, tahun ni 15. mnggu dpn amek result PMR ye dik, haha, GOOD LUCK :)