BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 20, 2013

after a big gap..

assalamualaikum :D

selamat tengah malam.. hahaha..
dah lama tak update blog.. ya allah.. busy nya.. aku je la yg tahu.. ni pun bru blik dari seminar nurul quran anjuran tadika pasti *which is where i work now* they thought us how to teach kids to know al-quran words and how to read and memorize it easily.. alhamdulilah.. senang.. okay.. as u know.. tadika pasti tu kan Islamic punya tadika.. so tadi, semua pakai jubah hijau and tudung yang labuh tu.. i wish i can wear the same things tu.. tp benda tu kene beli dekat dorg.. which is kene tempah.. and dapat tahu kene pergi less than a week before it.. so mmng xsmpt.. so tadi pkai tudung senteng la kan.. mcm biasa punya.. so pengurusi majlis tegur.. tp dekat semua la, sbb kbnykn guru baru.. dia kata siapa tak pakai tudung labuh denda rm10 tak pkai jubah denda rm10 tak pakai stokin denda rm20 ...ni hanya untuk seminar atau majlis yg akan datang.. so officially . i won't go there anymore.. sbb xde baju "tema" dorg.. and i just work there for 3 months insyaallah...

bila kawan2 tahu.. this is their respond

*eyh.. nanti budak tu yg ngaja kau.. kau dengan budak2 dah la sama perangai
*aku boleh byngkan budak nangis sbb atek jerit
*HAHAHAHAHAHA, kau buat lawak eh?
*hai ustazah.. apa khabar
*meya main gila woii...
*mesti kalau aku datang aku xdpt bezakan mana murid mana cikgu.. dua2 sama..

hahahaha. mcm kurang hasam aje kan??

and, and.. saya rindu PUAN HAMIDAH SUTAJI *my chemistry teacher*
dengar kata cikgu dah pindah?? harap cikgu baca ni eh.. saya rindukan cikgu sngat2.. saya nak dengar cikgu jerit.. saya nak tngok cikgu jeling.. and cikgu masih tak tunaikan hasrat saya untuk melihat cikgu pakai baju kurung.. sedih betul TT.TT saya rindu cikgu )':

okay dah.. tata titi tutu :*