topic rojak :p

semua orang nak jadi cantik.. sama la mcm aku.. aku pun nak jadi cantik.. perempuan mana tanak cantik kan.. even lelaki korea pun nak cantik.. ada orang kata.. nak cantik kene sakit.. ada orang kata cantik hanya untuk suami.. hmm.. aku pun dah jadi pening.. klo kita belum kawin?? kalau setakad make up yang tak keterlaluan boleh kan? takde lah nak pakai mcm artist Hollywood..

and seriously.. aku tak sabar nak sambung belajar. yes i admit.. aku suka belajar.. aku suka baca buku.. aku suka buat kerja.. aku tak suka kalau aku takde buat pape benda.. rasa mcm kosong.. lama.. and sumpah bosan.. doa sangat2 supaya aku dapat keputusan SPM yang cemerlang.. kalau tak pun.. yang melayakan aku sambung belajar pun dah cukup lah.. aku nak jadi kebangaan ayah dan mak..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments