BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 16, 2013

Sakit itu penghapus dosa :)

Ya Allah, aku bersagka baik pada Mu tuhan, aku mengharapkan sakit yang telah kau datangkan kepada ku ini adalah untuk mengahpuskan segala dosa masa silam ku.. Aku tahu betapa banyak nya dosa ku kepada Mu Ya Allah. Aku tahu aku selalu mengabaikan segala perintah mu, segala suruhan mu. sesungguhnya kau maha adil..

Hari ni, banyak penyakit yang datang kat aku, bukan aku ingin mengeluh, tapi niat hanya ingin mengadu. Migraine, batuk, selsema, gastrik, sakit dada, sakit tekak. Ini lah sakit yang sedang aku tahan. Aku tahu Allah memberi kita sebarang dugaan sbb dia tahu kita mampu menghadapi dugaan tersebut.

Ya Allah, sembuhkan lah aku segera. Sebab kan aku sakit, aku terpaksa tak datang kelas hari ni, aku tahu banyak yang akku tertinggal, nasib baik ada sorg budak kelas yang duduk satu rumah dengan aku, sennag sikit aku nak tanya jika ada apa2 :)

Tolong doakan aku untuk cepat sembuh :( Hilmi juga tak kurangnya sentiasa mengambil berat tentang aku, dia selalu memaksa aku untuk pergi ke klinik, tapi malangnya aku yan degil.. Maafkan saya sayang.. heehee.