Terima Kasih Kak Mai :)

me : akk... mcm mana kita nak lupakan seseorang tu eh? mcm mana kita nak lupakan ex kita eh?

akk : tak boleh nak lupakan, cuba lah mcm mana pun, kau tak akan dapat lupakan, kau biar aje kan benda ni.. sikit demi sedikit kau akan terima kenyataan..

ya.. aku sangat memerlukan kekuatan..tapi mana aku nak curah segala kesedihan sedangkan aku adalah seseorang yang sangat berahsia dan tak akan ceritakan tentang perit yang aku alami.. sakit di hati ni, aku sorg sahaja yang tahu.. aku tak dapat nak berkongsi, walaupun dengan sesiapa.. Ya Allah, bantulah hambamu ni Ya Allah.. aku percaya yang kau punya rancangan terbaik untuk diri aku..

apa yang kawan2 nampak sekarang, semua indah2 belaka, senyuman yang tak lekang dari bibirku membuatkan orang percaya bahawa aku seorang yang periang, tapi dikala aku termenung, percayalah dalam hati ini aku menangis tidak henti..

Allah, mak, ayah, Hilmi dan kawan2 yang menjadi kekuatan aku buat masa kini.. tolong aku ya untuk kuat tempu jalan yang berliku ni :')

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments